Marble Surface


yritystilojen suunnittelu on käyttäjäkokemuksen ja elämyksellisyyden
yhdistämistä toimivaksi kokonaisuudeksi.

IMG_0347_edited_edited.jpg

FYYSINEN YMPÄRISTÖ ON OSA ASIAKASKOKEMUSTA

 

Yrityksen toimitilat viestivät näkyvällä tavalla brändin arvomaailmasta ja vahvistavat yrityskuvaa - hyvään tai huonoon suuntaan.  Asiakkaalle tila on kokemus, joka vahvistaa hänen käsitystään brändin imagosta ja palvelukulttuurista. Henkilökunnalle tilojen toimivuus taas parantaa työviihtyvyttä ja edistää työtehokkuutta.

ASIAKKAAN PALVELUKOKEMUKSESSA TILA JA PALVELU SULAUTUVAT YHTEEN

Palvelumuotoilua hyödyntävässä suunnittelussa käydään läpi yrityksen fyysiset ympäristöt myös palveluiden käytön kannalta. Tällaisia asioita ovat esimerkiksi saavutettavuus, tilan jäsennys toimintojen mukaan, käytön helppous ja opasteiden selkeys. Koska tila koetaan kaikilla aisteilla, tilakokemuksessa on otettava huomioon visuaalisten materiaalien lisäksi myös äänimaailma, tuoksut ja valaistus.

ELÄMYS = ARVOA

Elämyksellinen tila, joissa palvelukokemus on erinomainen, nostaa arvoa ja saa asiakkaat sitoutumaan. Tiloissa viihtyvä asiakas palaa takaisin, tekee isompia ostoksia, sekä suosittelee paikkaa tuttavilleen. Elämyksellisiin tiloihin panostaminen on investointi, joka maksaa itsensä takaisin.

Mikäli  yrityksesi tilojen päivittäminen kevyesti tai laajemmassa mittakaavassa on nyt ajankohtaista, muutoksessa sinua voi auttaa KEY Living yhteistyöverkostonsa kanssa. Toiminta-alueena on koko Suomi.

PALVELUIHIN KUULUVAT mm.

  • osallistava tila- ja sisustussuunnittelu yrityksille ja yhteisöille

  • kalustussuunnitelmat, väri- ja pintamateriaalisuunnittelu esim. julkisiin laitoksiin

  • 3D-visualisointi

  • messuosasto- ja myymäläsuunnittelu

  • pop-up myymälän suunnittelu

  • tilaustaide, myös julkiseen tilaan

IMG_0330_edited_edited_edited.jpg